CSN

Nu börjar allt bli klart inför skolstarten. I måndags fick jag mitt personliga loggincsn och idag fick jag brev om att de tagit beslut om mitt studiebidrag, och jag skulle få de som tur va. Nu är jag alltså färdig med csn-papprena för ett tag.. Till första skoldagen om man ska vara exakt, då skall dom fram och fyllas i igen. Nu behöver jag bara köpa kollegeblock, pennor och sudd sen är jag redo. Eller, jag skulle behöva någon snygg praktisk väska också.. Någon som vet vart dom har snygga väskor nu ?

Idag är Nova hos mig och vi har tagit en lång promenad nyss.  Jag vämer mig med varm oboy och hon bäddade ner sig på hennes mysiga matta, tss..

image395
En liten bebis-Nova

Kommentarer
Avsändare: Therese

Vad ska du plugga?

2008-01-23 @ 12:45:45
URL: http://kregert.webblogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0