Elektriskt laddad.

Det är en vansinnig Alexandra som nu skall skriva ett blogg inlägg. Nejdå, så drastiskt är de inte men var riiktigt förbannad nyss.. Många av er som läser vet säkert redan om mitt problem med dammsugaren, jag får riktigt brutala stötar av den. Med brutala stötar menar jag att dom gör riktigt ont och ca 50% av gångerna blir de liksom en blixt mellan mig och dammsugaren. Och idag var de en sådan dag då jag känner att " Nej nu kan jag inte skjuta upp dammsugningen längre ". Så jag bestämde mig för storstädning.. Det slutade dock med att innan jag ens rört dammsugaren kunde jag inte röra något typ. När jag tog tag i en filt sticktes de i fingrarna av små stötar tills jag tillslut släppte den och då fick en rejäl stöt. Min lilla misse kom sedan och även han åkte på ett antal stötar utav mig.  Men nu har jag iallafall dammsugit och sitter här och känner mig allmänt statiskDen stora frågan är vad jag har för fel ? Är jag elektriskt laddad eller ?


Kommentarer
Avsändare: Elin

haha. jag får stötar av allt! det måste vara nå elektriskt i oss :P jag har klarat mig utan godis idag & jag är sååå stolt :D

2008-01-22 @ 20:31:10
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0