En vanlig Söndag.

Idag har de inte hänt något speciellt alls, jag har tränat, kollat på O.C, lagat mat och umgåtts lite med Johannes.. Så känner att ett litet kort inlägg får räcka. En sak jag dock kan skriva lite om är att jag känner att något verkligen måste hända i mitt liv. Visst jag börjar plugga snart men de är ingen direkt kul händelse.. Mitt liv består av en tråkig vardag just nu ungefär. Norge på mitt sommarlov Louise ?  Jag är sugen..

image392
Just nu önskar jag att någon bara kan säga vad jag ska göra, eller bara fixa allt..
Jag är förvirrad, helt förvirrad..

Kommentarer
Avsändare: Elin

Jaa, dra till Norge! :) Jag har bara blivit positivt överraskad av att åka hit. Jag kände ju också att någonting måste göras med mitt liv, någon förändring. Nu kan man liksom komma hem med en ny erfarenhet som man aldrig kommer att ångra!

2008-01-21 @ 12:27:15
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0