Era blivande idoler ?

Jag och Kim, era blivande idoler. Vad tror ni ? Igår när jag var hos Kim spelade vi guitar hero och han blev faktiskt mekta imponerad av mig eftersom de endast var andra gången jag spelade. Dock har jag nog nyckelharpan att tacka för att de gick bra. Vi spelade som ett band och ja, vi tyckte de kändes helt rätt och fick tankar om att starta ett band.

Idag har jag slappar dag.. Vissa dagar känns de bara så bra att ta täcket till soffan och bädda ner sig framför tv:n. Just nu är de Lets dance som gäller, jag blir verkligen sugen på att dansa !


Lite yr sådär..

Kommentarer
Avsändare: Nathalie

Hej! Hur har du gjort designen på din blogg? i något program eller har du ändrat koderna bara?
Jätte fint iaf =) ha det fint.

2008-01-13 @ 18:00:33

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0