Kärt återseende.

Nu har min Mamma&Pappa kommit hem från en vecka på Teneriffa och de gillar jag. Nu slipper jag sitta ensam i ett stort hus och vara rädd för mörkret. Och sen är de alltid kul att se sina föräldrar när de varit borta, jag menar, annars träffar jag ju dom varje dag.. Så nu har vi tagit upp de viktigaste händelserna, jag har visat korten och dom har gett mig min present. Presenten var väldigt fin och häftig, men vad de är får förbli en hemlis i bloggen ett tag till eftersom syster Elin ska få en likadan present.

Jag och Elin planerar en kryssning till Tallin nu, vi känner att vi vill göra något kul och då passar en kryssning alldeless utmärkt. Så håller planerna i sig så drar vi på måndag och hoppas på att få me både Sara och Louise. Jag och Louise ska dock isf inte göra en repris från förra gången då de gick lite väl mycket utför..

image394
Jag och Louise på den lite väl galna kryssningen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0