Lampmysteriet.

Jag och lampor är en konstig kombination just nu.. Igår kväll satt jag i mitt tvrum och lyssnade på musik på ipoden, jag hade då hallen bakom mig. Helt plötsligt blir de mörkt, lampan i hallen hade släckts. "Jaha, där gick den lampan också" tänkte jag, eftersom min fönsterlampa gick sönder i lördags. Men jag gick ändå ut i hallen och tröck på lampknappen, och då tändes den.. Eftersom jag hade musik på så hörde jag dock inte om mamma lr pappa var uppe och kanske släckte den, men dom hade ju lagt sig 2 timmar innan typ. De var iaf lampmysterie nr.1 !

Nr 2. Jag har en lampa på mitt bort vid sängen, och den släcker jag alltid innan jag somnar. Men inatt vaknade jag utav att den var tänd. Det känns som om jag släckte den innan jag somnade men förmodligen så gjorde jag väl inte de.

Och nr 3. Våran fläkt i köket är en såndär man drar ut, och när man drar ut den så tänds en lampa. Den skall alltså släckas när man sedan stänger av fläkten igen men, den funktionen är trasig och lampan lyser därför helatiden istället. Men idag, när jag stekt mina pannkakor och ska stänga av fläkten så släcks lampan, den som inte går att släcka liksom..Hmm ? Jag känner att jag ska hålla mig borta från lampor nu ... tss.

image371

Kommentarer
Avsändare: Elin

Jag tror det spökar hos er :P

2008-01-14 @ 23:39:37
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0