Min bebis.

Idag mår jag bättre, mycket bättre förutom att tröttheten fortfarande sitter i. Men dock mår min lilla bebis Magda sämre. För er som inte vet är Magda min dvärghamster som jag haft i ca 1 1/2 - 2 år. Hon har nämligen fått en väldigt stor böld på huvudet, från örat till ögat. Hon är pigg just nu iaf, men bölden verkar klia och kan inte vara allt för bekväm. Så nu väntar jag på att de ska bli kväll och mamma ska komma hem. Då lär vi ringa vetrinären och höra vad vi ska göra.. Bara vi inte måste låta henne somna in. Magda är speciell och min bebis !

image349 image351image350

Håll tummarna gott folk..

Kommentarer
Avsändare: Elin

Åå, hoppas lilla Magda blir bra! Jag sprag nyss ner o köpte godis, illa illa. Jag som blivit av med sockerberoendet innan jag flyttade hit, men nu har de kommit tillbaka igen..

2008-01-09 @ 18:52:16
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0