Redo.

Nu sitter jag och knaprar på en hårdbrömacka och dricker min varma oboy. Samtidigt pratar jag med Louise på msn, går igenom de sista liksom. Jag kollade även på SMHI precis och det skall nu vara lungt, inga varningar om kuling eller så. Låter bra ! Så jag tänkte, för alla er som jobbar imorgon.. Tänk på oss som ligger i varma pooler, bastar och tar en drink i poolbaren : p

Och nu har jag även mer planer för denna vecka, gillart! Tobbe hade köpt en gocart och åkte på våran gigantiska is igår, och pappa & bror blev självklart som barn när dom fick testa. Så i veckan får även min lilla pappa och bror en gocart. Sååå, i helgen ska jag få köra. Jag är dock tveksam på om jag vågar mig ut på isen och snurra runt runt ?  Vanligt väglag kanske passar mig bättre. Och typ 10km/h. Haha, dom kommer förmodligen få sig ett gott skratt åt mig. Men jag ser fram emot de ändå.

Återkommer på Onsdag gott folk..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0