Rese info/rapport.

Jag tänkte nu rappotera hur de ser ut i nuläget, inför kryssningen imorgon.. SMHI har varning klass 1 där vi och våran lilla båt skall åka och de är kuling varning 14-16 m/s. Ok, de låter inge bra men vi hoppas på att deras ord stämmer, att de ger sig under natten.

Alx: Jag är extremt taggad, väskan är nästintill färdigpackad och vågorna oroar mig faktiskt inte. Jag tar mig några drinkar och gungar med vågorna. Eller ? Mitt största problem är att min träningsvärk precis börjar ge sig MEN, ikväll väntar ett pass body attack och de som oroar mig är att jag kommer gå som en pinne imorgon med en mycket öm kropp. Men, de kan jag nog lösa med en drink eller två de med. Alltså , jag ser inga större problem i nuläget..

Elin: Är lite smått förvirrad. Blev precis påmind om att vi faktiskt ska åka imorgon. Detta är något Elin velat göra väldigt länge och kanske är de därför hon inte riktigt förstår att de är sant ? Hennes väska är dock tom än, men skall fyllas ikväll. Och även hon känner för att gunga med i de eventuella vågorna.

Louise: Just nu håller hon på med en återhämtningsprocess och känner att de är lite förjävligt sådär. Men, hon räknar med att inom några timmar vara tillbaka, göra sin come back så att säga. Hon vill inte att vi skall oroa oss, inom några timmar är känslan " fan va kul de ska bli ". Eftersom Louise befinner sig i Uppsala så är hennes väska komplett får vi hoppas! Louise är även utrustad med åksjuke-tuggummin, meen, de betyder inte att hon vill hänga på min och Elins gungande stil.

Sara: Har tyvär inte fått en "just nu-rapport" från Sara men de senaste som hörts är att hon är väldigt taggad och är redo för spa och hela köret. Det vi nu vet om Sara är att hon jobbar och förmodligen sitter och grubblar på vad som åker ner i väskan när hon kommer hem.

Imorgon kl12 åker alltså jag och syster tåget till Uppsala, tar förmodligen lite lunch hos Johannes. Sedan skall vi möta Louise och Sara och bege oss till bussen-båten-tallin-spa. Gelejj.

Kommentarer
Avsändare: Förvirrade Elin =S

Ja säger bara *weiii*

2008-01-27 @ 17:41:12
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0