S-stilen.

Ok, då tar vi dag Tisdag och Onsdag nu.. Kan ju börja att säga att de var riktigt drygt när dom klockan åtta på morgonen ropade ut i högtalarna att vi om en timme va i Tallin. Vissa i gänget va väl inte på topp vid de laget så de sovs lite till sedan blev de spa i Tallin. Bubbelpooler, bastade olika sorters bastu och liksom bara mådde bra. Vi bestämde även att kvällen skulle bli lugn och mysig.. Ingen alkohol.

Vi återvände sedan till båten och de äldre (Sara och Elin) somnade medans jag och Louise letade en chokladautomat som jag tyckte jag sett där på natten. Dock var den trasig visade de sig.

Båten avgick från Tallin och jag och Louise åt en hamburgare medans Elin och Sara satsade på buffé. Medans vi väntade på att Elin och Sara skulle bli klara satte vi oss i trubadur/kareoke baren och tog en öl/cider (gör väl ingen skada tänkte vi). Och han som sjöng var liksom så bra så vi tog en drink/öl till. Och sen hamnade vi i hytten och bytte om och helt plötsligt stog vi på scenen och sjöng "jag vill vara din margareta" och tanterna buggade och peppade oss till tusen. När vi träffade Elin och Sara igen gungade jag och Louise med båten iaf. Där sprack den lugna kvällen liksom. Jag och Louise satsade hårt, Elin och Sara tog de lite lungt. Men vi alla sjöng och de var bra drag där med de andra gängen.

Galejj, kuliga och knäppa saker :

" Louise: har du sett att de är möggel inne på toaletten ?
Alx: Alltså vi fick verkligen en b-hytt"
Bra mig själv, vi hade ju en b-hytt.

* En cider/öl och vi hamnade i Finland.

*Alx&Louise tillägnar en låt till Elin och Sara, Jonas Gardell - aldrig ska jag sluta älska dig. De lät förjäävligt.

*Alx&Louise grov snubblade inne på toan, är de kanske därför min fot+ smalben gör sjukt ont just nu?

* Vi konstaterar att våran gångstil är s-stilen.. vi gick i väldigt fina s.

        


Ska få mer kort sen. och även någon film som ska läggas upp här.
Men nu ska jag och min onda fot sova..

Kommentarer
Avsändare: elin

Nu har de slutat gunga hos mej =P haha men fan va ja längtasr tillbaka till första kvällen *s*

2008-01-31 @ 08:27:40
URL: http://elinhellstrom.blogg.se
Avsändare: Sara

Heej! Tror inte jag vill se de där filmerna, haha! Nu ska här uppdateras ;) Kram

2008-02-02 @ 00:02:57

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0