Självdiceplin ?

Imorse ringde klockan vid 9 och jag var då väldans trött. Men, jag lyckades tvinga mig upp för att hinna ta ett pass på crosstrainern innan jag skulle på massage vid 11. Det kallar jag självdiceplin ! Massagen behövdes verkligen nu och de känns som om jag fick en ny rygg, nästan.

Efter massagen var de en väldigt viktig händelse, Jag och Linnéa skulle äta semlor. De var sjukt gott ska jag säga er ! Även om de kanske är lite tidigt med semlor finns ju faktiskt väldigt kort period under året , så man lär passa på.. Och att de är onyttigt, de skiter jag i !

image368 image369

Må gott..

Kommentarer
Avsändare: Evelina

ni är så söta, era knäppon :)

2008-01-13 @ 02:30:08
URL: http://evvis.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0