Spikat&Klart

Ok, nu är de spikat och klart. Brevet har postas och i detta postade brev så står de att jag ska anta min plats. Den 11/2 blir jag en studerande 19-åring. Under en timme denna kväll låg jag med en stor godispåse + en chokladask och hade någon slags ångest dämpning. Men nu känns de bättre, de ska bli kul och spännande. Jag ska klarat !

Men om nyår.. Det blev jätte lyckat !  Jag och syster jobbade och kämpade hela dagen med våran 3 rätters middag. Gästerna blev faktiskt riktigt imponerade av middagen och vi fick mycket beröm, nöjda systrar! Vi körde även lite hemliga uppdrag ( vilket är något jag kan rekomendera. Alla får ett hemligt uppdrag att utföra ), vi sjöng singstar och hade de trevligt. Tolvslaget firades med champange och lite fyrverkerier

Jag har inte fått nå bilder än direkt eftersom min kamera dog, hann dock få ett kort på syrran ..

image307
När hon skall fixa köttet, rätt vidrigt..

Kommentarer
Avsändare: Elin

Fan va nice...=P

2008-01-05 @ 22:50:48

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0