Supande sniglar.

Ok, nu har jag återhämtat mig och även hunnit sätta i extensions på Louise, hon blev så snygg gott folk.  Men, om jag ska försöka förklara min fredag kväll nudå.. Jag vet inte riktigt hur de kommer gå eftersom jag nyligen såg våra kort och filmer vi spelade in och bara känner " Vafan höll vi på med?". Simon kom iallafall och hämtade mig kl13.00 och vi åkte och handlade lite mat. Väl hemms hos Simon bakade vi kladdkaka, kollade på kort från språkresan ( vilket är en klassiker ) och började väl dricka rätt tidigt, kanske för tidigt ?  Vi blev hungriga och lagade mat, lövbiff+klyftpotatis+beasås, väldigt gott ! Efter maten satt vi och pratade, skrattade, spelade in filmer och klunkade och shotade. När de var dags att pimpa kladdkakan med födelsedags ljus ( genom att sätta dom i form av ett coctailglas ) och börj av njuta kladdkakan inser vi till våran besvikelse att den enda smaken vi känner är lite grädde. Vi utbras då " Where is the smaeke? " och insåg sedan felet i engelska språket. Sedan blev de spela utav, snigel spelet 3-7 år. Vi döpte om de till Supande sniglar 19-21 år. De var väl kanske under detta spel som allt spårade ? Vi bytte iallafall om till lite badkläder och sprang ut till jacuzzin.. De var riktigt mysigt att sitta ute och bubbla sådär mitt i natten, kl 00-02. Problemet är att bubbeln förvärrar alkoholens värkan och ja, de där två timmarna är vårat mysterium. Louise gjorde sedan en hjälte insats att skjussa hem mig och de är jag mycket tacksam över!  Och nu lite bilder ..

                


Eh, jaaha ?

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hahaha ja säger då de....FYLLON!! Fast ni verkar ha haft roligt så lite avis är jag allt =P

2008-01-20 @ 14:22:33
URL: http://elinhellstrom.blogg.se
Avsändare: Diskis :D

Ja det där spelet spelar jag me dbarnen på dagis ;) mkt roligt! :D

2008-01-20 @ 18:17:43

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0