Vart tog sömnen vägen?

Idag är jag trött som bara den. Känns som om jag inte sovit en blund inatt pga min mage. Den är sjuklig och jag hoppas verkligen att de inte är magsjuka som väntar.. Jag har inte kunnat sova på mage inatt eftersom den är sjuklig men varje gång jag somnat till så har jag lagt mig på mage i sömnen, för jag är en "sova-på-mage" människa, dvs att så fort jag somnat och vänt mig så har jag vaknat igen.. Låter som en härlig natt va ?

Dock har jag lyckats sova lite i soffan nu på dagen men de hjälpte inte allt för mycket. Och har även ätit lite så magen har återhämtat sig lite iaf.. Alltså kanske de inte är magsjuka utan min mage som är allmänt dum i huvet.. ?

Denna dag blir lugn ..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0