Allsång på Skansen.

Igår bar de av till stockholm med mamms och Elin. Vi gick lite i gallerian där jag passade på att köpa lite pärlor och grejor. Efter att tagit oss lite fika åkte vi spårvagn ut till skansen där allsången senare skulle dra igång. När vi kom vid 13.30 satt de redan fullt med folk bänkade framför scenen. Jag förstår inte hur de orkar. Vi gick istället ett varv på skansen och kikade på djuren. Jag mötte då ett monster, någon slags buffel som vägde en sisådär 850kg, maffig! Men efter dedär varvet gick också och slog oss ner i väntan på allsång, dock på resturangens uteservering. Dit kom även Tobbes syster Anna och deras mamma Lena. Vi hade de mysigt där och såg allsång x2. (Lasse stefans x4, TYVÄR)

Här är monstret, tydligen är de en Visent.

Efter att ha sovit ut ordentligt vaknar jag utav solen lyser och jag tar mig upp och ut i solen. Skickar ett sms till syster att jag cyklar ut till henne om någon timme, och vad händer då ? Jo, molnen blir bara fler och fler och sedan är de helt mulet. Men de stoppar inte mig så klär på mig och går ut mot cykeln, då kommer de regn.. Hopplöst, jag ska verkligen inte cykla verkar de som.. Men jag trampade iväg ändå och klarade mig från störtskurar. Så nu har jag trampat ca 1,5 mil idag + gosat med sötaste kattungarna.

Nu blir de soffan, fika och OC.

Kommentarer
Avsändare: Miche

Allsång på skansen = trä-smak i arslet =) ja har själv som lite blivit iväg tvingad med föräldrarna på bussresa till allsång på skansen, då satt vi där från klockan 10.00 till 22.00! helt sjuukt och ngt jag alldrig gör om igen...

2008-07-09 @ 16:22:27
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0