Blogg semester.

Har varit lite frånvarande i två dagar nu, har haft lite semester från bloggandet. Har helt enkelt inte haft tid med att blogga heller. Men nu är jag tillbaka..

I Fredags bara väntade jag på att få hämta min cykel. Så för att fördriva tiden bakade jag falsk potatisbakelse, smask. Sedan var jag på massage vilket var behövligt, lär tillbaka om 2 veckor då ryggen var sämre än den brukar dock.. När jag kom från massagen var jag otålig och ringde cykelringen, jag ville ha min cykel !! Men då stog den för långt in så de skulle inte få fram den fören senare på kvällen och vi har ju en bit att åka så ingen cykel den dagen.. Jag åkte istället me mamma och pappa till farmor så jag fick kika på våran stuga som håller på att byggas upp, kommer bli fin som bara den : ) Kvällen spenderades med en pojkvän, film och en fet påse godis. Men eftersom jag tränade direkt på morgonen så tyckte jag att jag var värd godiset.. Eller hur ?

Igår åkte jag och mamma in till Uppsala och jag fick äntligen min cykel. Den är så fin och jag är stolt ! Jag känner mig som en drottning på den, tss.. Efter ett besök på även biltema och rusta bar de av hemåt och montering av cykel.. Sen var de läge att duscha och göra sig iordning inför kvällen som spenderades hos Robin och Emeli med lite folk, öl och cider. Jag var helt otaggad innan men jag fick kul !! Vi var sedan till Jejje ett tag som fyllde år, sedan tog vi oss en promenad hem..

Nu sitter jag här med en kropp som skakar av hunger och ett pekfinger som värker en hel del efter att jag lärt mig att öppna en flaska med en snusdosa. Efter lite kämpande så lyckas jag nu!! Ska träna upp mig lite mer så de kan användas med stil i Pite. Utan att få ont i fingret!!

Nej nu lär jag äta innan jag svimmar .. Ha en bra dag !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0