En dag i Gävle.

Imorse ringde klockan och efter 20 minuters snoozande tog jag mig upp för att bege mig mot Gävle. Hoppade på ett fullproppat upptåg med skrikande barn vilket ledde till ståplats och ont i öronen. I Gävle mötte Sandra upp mig och vi gick lite på stan och kikade. Åt lunch på subway där Sandra alltid lyckas ha bra kuponger så man äter billigt. Vi tog oss en promenad till Boulogner parken och åt glass i solen. En mysig dag i Gävle helt enkelt : )

Nu funderar jag över om de blir ännu ett pass på crosstrainern, promenad eller en springtur. Jag tror på de första, fast lite senare ikväll.. Fixar naglarna nu istället, förstärkning på G.

En dag kvar tills min cykel kommer också .. Lycka!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0