En fobi?

Jag tog in en väska och skor som stått på balkongen för vädring. Väl inne på rummet ser jag en tvestjärt i väskan. Jag släppte väskan, stog och stirrade, började slå med skorna i golvet för att se om de var i även dom, får panik igen och släpper skorna (även om de var tomma) och ropar på mamma. När mamma kommer och börjar leta i väskan står jag bara och pekar var hon måste kolla i väskan samtidigt som en extrem huvudvärk kommer smygande och de kryper på hela kroppen.. Krypandet har slutat men huvudvärken är kvar och jag känner mig halvt avtrubbad.. Är de en riktig fobi?

Tänkte lägga in en bild på de hatade djuret men de var för äckliga bilder ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0