En helg i Örebro

Helgen i Örebro gick verkligen snabbt. Elin mötte mig vid tåget i Örebro och vi åkte iväg i hennes pojkväns mini coper för att hyra 3 filmer och köpa mat och snask. Vädret blev inte så bra som vi hoppats på så de blev bara ett dopp i deras pool tråkigt nog. Sedan har vädret skiftat mellan sol, regn och åska. Åskan var brutal och jag var rädd! Så de blev en hel del film tittande och ätande av alla härliga onyttigheter. Lördagen spenderade vi lite på stan, duktig som jag är köpte jag inga nya kläder utan bara en häärlig polka milkshake på Java. Fick den laktosfri också, bra ställe! Och eftersom milkshaken var så god tog vi en vända förbi Java även imorse innan vi skulle till stationen och invänta mitt tåg. Denna gång fick de bli en blåbärs milkshake, galet smask! Så helgen i Örebro blev bra med en massa smaskigheter och en söt Honey som sällskap : )

Kommentarer
Avsändare: Miche

Nice med Örebro =) du sprang inte på Therese (stavning?) från klass lr?

2008-07-14 @ 18:08:59
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0