Fest fixare

Min bror skall äntligen ha sin invigning för altanen och jag är fest fixare, yess !! : )  Så imorgon smäller de! Har skrivit inköpslista och nu ska jag ta mig ett fotbad innan jag skall måla naglarna, lär ju vara fräsch! Blir buckets, sing star och hela köret. De kommer bli alla tiders !!

Får dock bli en lugn kväll som skall avslutas med vitaminer och hela köret då jag fick ett samtal om jag kunde jobba på Lördag. Skönt att jag börjar rätt sent iaf, även om jag kör stängning.Liite läskigt är de då jag inte träffat någon som jobbar där och inte heller vet hur deras butik är, men de ska bli riktigt kul att jobba ändå faktiskt!! : )

Min förmiddag spenderade jag i en liten (väldigt liten) gummibåt i systers pool. Hur skönt som helst att bara guppa runt i solen ! Precis som jag guppade runt på en luftmadrass i Linnéas mormor och morfars pool igår.. Mitt nya liv är att "guppa runt".

Riktig sommar är underbart ..

Kommentarer
Avsändare: Brorsan

Japp! Imorn blir det drag hehe =)

2008-07-31 @ 23:24:39
Avsändare: Alexandra

Jajamen, ska ladda upp med vitaminer och hela skiten snart så de står framme när jag kommer hem inatt :p

2008-08-01 @ 11:38:35
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Brosan

Nu är klockan 05:38 kom nyss hem från Tunells vi badade lite bubbelpool =P

2008-08-02 @ 05:39:10
Avsändare: Alexandra

Ja jag märkte de jag.. Johannes kom in ramlandes här och väckte mig :p

2008-08-02 @ 10:06:27
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Brorsan

Haha, ja han sa att han försökte väcka dig när han gick och hämta badshortsen. Men roligt hade vi igår!

2008-08-02 @ 16:37:10

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0