Ladda inför tårar.

Efter att ha haft en paus i mitt OC tittande är jag nu fast igen. Jag är jobbigt besatt och helt inne i serien så pass att de känns som om jag lever i den. Igår kväll låg jag ensam i soffan och stor grät eftersom alla i OC grät. Medkänsla till en serie. Nu är jag inne på sista avsnitten av sesong 3 och jag vet hur mycket jag kommer gråta eftersom jag också vet hur de slutar så efter att nu ha små gråtit lite under hela avsnittet tog jag en paus för att ladda inför slut spurten och stor gråtandet. Får bli ännu en kväll då jag går och lägger mig med helt tårfyllda ögon.. Och jag vet, de är helt galet att jag gråter så mycket för en serie, men jag är verkligen besatt !

Nu ska jag fortsätta kika..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0