Målarfärg & Solsken.

Äntligen har de varit en helt underbar varm, solig sommar dag !! Jag blev väckt av ett sms från mamma där hon undrade om jag ville komma ner till stugan då de var så fint väder. De ville jag ! Så jag tog mina målar kläder (eftersom pappa hade sagt att de fanns lite att måla tidigare i veckan) , satte mig i bilen, drog på lite sommar musik och åkte iväg. Väl framme så fick jag lite fika och sedan sa pappa på skämt " Har du jobbarkläderna med dig nu då så du kan måla? " och tro mig, han blev mer än paff när jag sa att jag hade de.. Han frågade till och med 2 gånger om jag verkligen hade dom med för han trodde jag skojade, tss. Så nu har jag målat massa brädor som ska upp på stugan och sedan målat på stugan också. Känner mig duktig !

Nu har jag kommit hem, packat inför Örebro resan och fräschat till mig inför kvällens grillning i Torslunda med stor del av "släkten". Tar förmodligen bussen in till Uppsala sen så resan imorgon blir liite kortare iaf.

Och imorgon har jag och Johannes varit tillsammans i 1 1/2 år : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0