Modighet.

Jag och Johannes har bestämt oss för att åka på kryssning till Tallin imorgon. När vi skulle boka gick de dock inge vidare då internet bokningen var helt felad. Så jag som hatar att prata med främmande människor i telefon kände inte alls för att ringa och boka men jag insåg att jag är stor nu och inte kan tvinga mamma att ringa. Så jag utmanade min rädsla och ringde. Dock var bussen in till Sthlm full men då är Tobbe så snäll att han hämtar upp oss vid stationen och skjussar oss, räddaren i nöden !!

Nu har jag packat och jag är hopplös när de gäller packning. Skulle kunna tro att jag ska vara borta flera dagar. Eller de ska jag ju nästan, kommer hem på Fredag. Har även målat naglarna och blev för första gången nöjd med min franska manikyr, träning ger färdighet. Men just nu saknar jag nagelförlägning. Vill förstärka med akryl nu nu nu !!


Min gamla förlägning innan den var klar.. häxnaglar..


Sommar är underbart !!
Sommaruppgifter suger..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0