PackningsÅngest

Jag försöker packa till Piteå men de går åt helvete. Då vi är 4 personer i bilen kan man ju inte ha med hela garderoben. Mitt problem är att välja ut vad jag vill ha på mig varje kväll, vilka skor jag vill ha osv. Helt hopplöst svårt !! Tror jag lär ta och prova allt och se vad som känns bäst. Men sen beror de ju på vädret också, är de strålande solsken vill jag vara sommrig, men spöregnar de vill jag inte vara någon slags "jag-vet-att-de-regnar-men-de-är-sommar-så-jag-har-kjol-ändå" människa.. Nej, detta kommer bli svårt! Men lär packa klart innan imorgon eftermiddan då vi ska försöka få in allt i bilen.

Robin och Emeli var här nyss och fixade rögglorna så vi konstaterade att singstar ska med upp också. Kan vi värma upp inför Ugglas konsert med självaste Magnus Uggla himself, i singstar..

Vi har fångat in kattungarna nu också, dom är rädda men såå söta. Förhoppningsvis så kan vi få dom tama, jag och mamma går i skift med att bara sitta där ute nu så de ska bli vana med människor : ) Och en är lite vindögd, bland de gulligaste jag har sett !!


En suddig bild på ena missen..

Nej nu lär jag packa !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0