PDOL

Igår kväll var riktigt lyckad.. Den började med en hel del shots och sen ...  ?? 


Jag och Emeli stog iaf längst fram på Amanda Jensen då hon sjöng hallelujah, jag högg i mig en tortilla, Emeli tappade en langos, vi gick med skor i en damm, jag hade hicka och missade Takida. Vi vet dock inte hur allt gick till.. Lugnare ikväll ? Hmm nej.. Emeli fyller 20 imorn så ikväll äre firande !! Killarna som ska köra hem imorn får ta de lite lugnare däremot..

Nu ska de korkas upp och ett tips är att inte ringa mig ikväll..

Kommentarer
Avsändare: Brorsan

Hmm...gick med skor i en damm. Låter som att du inte kan åka bort utan storasyster och storebror =P

2008-07-26 @ 20:33:49
Avsändare: Hannah

Go girl!! make me proud! kram

2008-07-27 @ 21:27:49

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0