Sagan om tygskorna.

Igår när jag tog min lilla promenad ner på stan och sedan gick till tåget för att åka hem blev jag väldigt blöt om fötterna. De regnade rätt rejält men jag tyckte ändå att skorna blev lite väl blöta då de plaskade mellan tårna. Men jag tänkte att de är väl de man får ta när man har tygskor i regn. När jag sedan satt på tåget såg jag att skosulan såg konstig ut, den har då spruckit rätt över på båda skorna, så de var liksom en 1/2 cm spricka. Inte konstigt att de blev blött! Självklart kastade jag kvittot för ca 2 veckor sedan då jag tänkte att jag ändå sparat de ett bra tag och de inte skulle bli nå knas med dom. Men efter att ha pluggat lite om reklamationer och jobbat med de under LiAn bestämde jag mig för att gå in med dom till butiken och ge de ett försök. Och nu sitter jag med ett par nya tygskor som jag fick för halva priset, Tack Crispin ! : )

Jag och syster var alltså till Valbo idag, blev lite shopping men inte så farligt. Köpte ett stort paraply så regnar de ska jag inte bli blöt nu. En lite lagom mysig dag med syrran : )



Gårdagens färgande av hår blev lyckat, jag är nöjd. Ska fylla på med lite mer slingor lite då och då tills de känns lagom..

Nu blir de tv-tittande och mys med mig själv..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0