Saknad?

Nu är jag tillbaka i Sverige och Tierp. Har ni saknat mig ? : p  Vi har iallafall haft de kanon bra även på denna kryssning. Den var ganska lik de andra gångerna förutom att mängden alkohol var mycket mindre denna gång tack och lov !
Tänkte strunta i att skriva om själva kryssningen då jag gjort de 2ggr förut, vi hade de bra får räcka : )

Ikväll bär de av till Robin och Emeli för grillning, var otaggad men börjar bli taggad. Imorgon är de fest med syster som gäller, vart de blir är frågan dock. Men satsar på skapligt lungt ikväll så morgondagen orkas med då jag ska satsa på att göra slut på en flarra som varit med ett tag och alltid slutat med spännande resultat om man säger som så..


Trevlig kväll !!

Kommentarer
Avsändare: Brosan

Jag å Tobbe kan alltid hjälpa till med flarran :P

2008-07-18 @ 20:11:09
Avsändare: Alexandra

haha de kan ni säkert :p

2008-07-19 @ 10:31:17
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: syrran

Ja är trött idag ja hehee...

2008-07-20 @ 16:21:09
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0