4 dagar

Denna "skol-vecka" är bara 4 dagar och de är 4 dagar praktik. Men ändå så känns de för långt nu på morgonen. Jag är verkligen jätte trött och vill bara krypa ner i sängen igen. Men istället ska jag klä på mig och bege mig mot praktiken. Efter idag är det dock endast 8 dagar kvar till sommarlov, så de är igentligen inte så farligt.

Och på Fredag är det midsommar och jag vet inte riktigt vad som händer. Lär igentligen ta tag i de men känner att jag inte orkar. Jag hamnar där jag hamnar ..

Ha en underbar dag ..

Kommentarer
Avsändare: Miche

mm nu är lovet nära =) På midsommar hoppas jag du o Johannes kommer till Stefan för dit ska jag i vilket fall..

2008-06-16 @ 19:52:58
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Systeryster

MIDSOMMARDAGEN ÄR DE JU LÖVSTA!! Åh förfest här =) Du måste meed!!

2008-06-16 @ 20:10:20
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0