AvslutningsFika.

Jag har inte kunnat räkna antalet gånger jag höll på att somna på lektionen idag. Redan på tågresan tog jag mig 3 små tupplurar. Och under dagen åkte huvudet bara längre och längre ner, powerpoint är väldigt sövande också. Tror min trötthet berodde på att jag i desperation satt uppe igår kväll för att se om täcket och kuddarna skulle hinna torka efter tvättningen, men ack. Det fick bli en kudde och ett normal litet täcke istället för sex kuddar och ett dubbeltäcke. Låt mig påpeka att jag kände mig ensam i sängen. Men för göra de bästa av situationen tog jag mina gamla sängkläder som jag hade när jag var liten, ljusblått med små bebis kaniner på..

Men i skolan, på luchen fick de bli lite stekande i solen och på eftermiddagen hade klassen lite avslutninsfika med mackor, chips, (smält)choklad och läsk. Även då stekande i solen. Lite mysighets faktor sådär.

Nu är de två dagar kvar av denna vecka, en dag på LIA:n och en dag i skolan, sedan är de 4 dagars ledighet. Det ska bli underbart !


Bedtime..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0