Glad eller ledsen ?

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag är glad eller ledsen idag.. Sista dagen på praktiken, sommarlov, men sista dagen jag får vara med alla underbara människor där.. Blandade känslor helt enkelt. Och jag kan ju hälsa på när jag vill, vilket förmodligen blir typ nästa vecka. Tss.

Igår bjöd de mig på lunch och vi hade lite utvärdering. Gick kanon och de tyckte jag var så duktig såå : ) Sedan fick jag ett paket också, en tröja jag kikat på länge och så hade alla skrivit en liten kommentar på kartongen, så gulliga! Sedan fick jag välja något mer och då blev de ett par jeans så nu har jag snygga kläder!! ; )

Idag ska jag ge tillbaka lite, ska bjuda på smask glass och ge ett litet kort så de inte glömmer mig, tss.

Ha en underbar dag i solen !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0