Grill-mys

Den här helgen har varit riktigt mysig och somrig. Igår när jag slutat på jobbet blev de en snabbis hem till Johannes för att hämta lite köttbullar, korvbröd, engångsgrill och cider. Jag mötte upp delar av klassen vid stadsparken och vi slog oss ner i solen. Vi grillade, pratade och hade de mysigt. Sedan splittrades vi lite och vi gick hem till Patrik ett tag och sedan vidare mot Göteborgsnation där vi även mötte upp Johannes och några till. Dock var de värdelöst på Göteborgs nation och vi blev inte allt för långvariga. Och jag som jobbat var trött och drog mig hemåt för lite sömn.

Idag har jag mest njutit av solen. Suttit ute och bättrat på brännan lite. Jag, mamms och bror har fixat poolen så nu är de sommar : ) Vi ska även grilla och äta färsk potatis ikväll, vilket är stor sommarstatus.

Njut av solen ..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0