Kattbebisar.

Idag var jag ut till syster och jag fick se hennes katts bebisar. Jag och Johannes ska ta en av missarna och ha hemma hos honom. Igentligen är de mest Johannes som ska få en men jag tycker den är min också.. Hoppas de är ok : ) Dom var iallafall helt galet söta och så små! Två svarta och en lite sköldpaddsfärg. Så Johannes ( vi ) ska ta en svart enligt mig. Dock är dom endast ca 1 vecka så får vänta i 9 veckor till. Men de ska bli så mysigt med en misse i Uppsala också : )



Sötnosar.

Kommentarer
Avsändare: Miche

Shit va sööta =) jag vill oxå ha en katt ngn gång men just nu har jag inte plats för en tyvärr...

2008-06-10 @ 11:30:48
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0