Lite ledsen.

Nu har jag gjort min sista dag på JC, och sista dagen på termin 1. Jag kommer sakna alla på JC så mycket därför beslutade jag när jag sa hejdå till alla att jag ska dit på Måndag och hälsa på. Sen är de bara att hoppas på att någon behöver vara hemma så lilla jag får rycka in. Tss.

Fynade ett wrangler linne idag, hur gulligt som helst! : ) Så jag var ju bara tvungen att köpa de som tröst/semesterfira. Tog ett kort på linnet med min extremt bra mobil kamera, hoppas ni ser lite hur de ser ut iaf. Sen tog jag farväl av min JC skylt och tog även bildbevis på vårat farväl och kortet jag lämnade till personalen..



Nu blir de käk hos Johannes pappa sedan bär de av hemåt Tierp..


Kommentarer
Avsändare: Miche

Får passa på att säga Gla Sommar! =) dra mig hemåt Åtvid i helgen nämligen...

2008-06-27 @ 23:10:36
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0