Makeover

Jag har fått min rosa cykel! Eller, får den i min ägo på fredag då den bara fanns på central lagret men den är ändå MIN ! Snart kan ni se mig glida omkring på den : )

Igår efter cykel-köpet togjag och Johannes tag i hans rum. Kastade ut saker som inte hörde hemma där och tog in lite nytt. Så nu är de så fint och mysigt . En riktig makeover!

Imorse vaknade jag vid åtta och hörde hur regnet piskade mot balkong golvet och jag beslutade mig för att  sova lite längre. Hur skönt som helst att bara kura in sig i täcket igen. Men nu ska jag göra mig iordning och gå ner på stan, i regnet! Måste köpa hårfärg eftersom Louise ska göra lite makeover på mig idag. Utväxt bort! Ska även kika in på JC och kolla hur de går för dom utan mig, Tss.

Ha de mys i regnet ..


Kommentarer
Avsändare: Miche

Härligt med cykelköp Alx! kanske jag inte blir ensam om att cykla till skolan varje dag i höst då =) lr ska du bara ha den i Tierp skogarna?

2008-07-01 @ 11:36:21
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Den närmsta tiden ska den få vara i Tierp. Mysigare att cykla i Tierp :)

2008-07-01 @ 19:10:21
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0