Midsommar afton.

Nu äe det midsommar och än så länge skiner solen. Jag började dagen med att baka bröd till frukost och sedan chokladmuffins. Nu blir de snart lite köttbullar och färskpotatis till lunch innan vi ska till strömsberg ett tag.

Men jag längtar mest till imorgon..Kommerbli underbart roligt! Jag ska ut till syrran i god tid verkligen. Vi lär göra oss redo liksom! Jag är så taggad : )

Tänkte på de nyss. hade jag varit liten hade jag förmodligen plockat blommor och gjort en krans och midsommar stång nu, traditioner ändras med åren..

Nu väntar lunchen.
Trevlig midsommar !!!

Kommentarer
Avsändare: syster

åh va ja vill sluta jobba nu....åh ja är så trött. Tänk att de senaste gångerna ja sovit jour har de varit lugnt meeen inatt har P-A varit gaaalen....han skulle ha någon tillbringare som inte fanns...tror han hade drömt om den lr nått...åh suck....så sova finns inte med på mitt schema inatt...hahaa

2008-06-21 @ 09:45:43

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0