Midsommarkläder.

Igår på lunch-rasten tog jag mig ut på stan och letade midsommarkläder. Vill ha en lång vit skjorta som jag skrev även igår men problemet är att de inte finns i min storlek någonstans. Har letat på ett antal butiker nu.. Så de kanske får bli en randig lite kortare från JC så får jag köpa några korta shorts till eller ha tights.

Skulle åka hem igår efter praktiken var de tänkt. Men av någon konstig anledning går aldrig tågen som de ska när jag ska hem. Så efter 25 min försening och inget tåg i sikte så stannade jag kvar istället. Men så typiskt!

Är inte frisk än heller, vet inte vad som är fel. Hostan är nästintill borta, förutom på kvällarna. Men jag har så ont i kroppen, kunde inte ens sova för fotlederna gjorde så ont igår. Så något är fel..

Men nu lär jag röra på mig..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0