Nedräkning.

Jag räknar verkligen dagarna tills de är lov nu. 4 dagar kvar! Imorgon börjar jag dock klockan 06.00 och lär väl gå upp ca 04.45 vilket inte känns sådär jätte kul men jag slutar iaf 3 timmar tidigare istället. Jag behöver lov nu, har ingen energi kvar sen jag var sjuk. Jag blev frisk men liksom inte pigg..

Igår bar jag även ner 150 kg kartong med kassar i. Sammanlagt 22 kartonger. Det tog på både krafterna och ryggen, men vad gör man inte för att hinna med styrke träning ?

Nej nu ska jag kila iväg så är denna dag snart avklarad också.. Snart 3 dagar kvar!

Kommentarer
Avsändare: Miche

Underbart med bara 3 dar kvar! dessutom csn pengar på torsdag =)

2008-06-24 @ 20:35:05
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0