Ny design klar.

Sådär, nu har jag slitit några timmar för att få bloggen klar. Visste inte alls hur jag ville ha den så grejat fram och tillbaka. Men nu är jag nöjd för stunden. La till en klocka också så ni läsare inte ska glömma bort tiden när ni sitter helt uppslukade av min blogg. Tss !  Vad tycker ni, duger de ? : )

Nu har min magont släppt också, skönt! Blev orolig att de var något allvarligt ett tag då jag knappt kunde andas utan att de skar till men nuså : )

Tror jag ska ägna mig åt film tittande nu, Borat! Ni som inte sett den lär se den. Hur kul som helst.


Må väl.


Kommentarer
Avsändare: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-06-14 @ 21:58:15
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Avsändare: Miche

Kanon med klocka så man känner lite press när man e inne här och snokar =) haha

2008-06-14 @ 23:06:01
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0