Sjukhusbesök inställt

Jag slipper åka till farbror doktorn idag iallafall. Om man hostar mer än 2 veckor ska man kolla upp de så jag hoppas på de 3 sista dagarna. Kan hända att jag har luftrörskatarr eftersom jag har ont i muskler och leder, har en irriterande rethosta, och ingen feber vilket stämmer bra in. Men de går oftast över utan sig själv efter 1-2 veckor, så vänta 2 veckor innan sjukhusbesök alltså.

Nu får jag tid till att noppa ögonbrynen, måla naglarna och göra en inpackning istället. Fräsha upp mig lite inför ännu en vecka.. Vet bara inte vilken färg de ska bli på naglarna denna gång. Lila ? Röd ? Rosa ? Lägger kanske in en bild på resultatet senare.

Kommentarer
Avsändare: Therese

Yes, ska sommarjobba där i sommar:) Var ska du jobba? Det är Josefs hund.

2008-06-15 @ 14:05:36
URL: http://kregert.webblogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0