Sol sol sol..

Helgen har varit helt underbar. För de första så var den lediga fredagen ett stort plus och sen har solen och de härliga vädret gjort resten. I fredags var vi några som grillade hos Robin och de var sommarmys. Sedan har de mest varit grejjande ute i solen, jag och Johannes har tvättat våra bilar så de riktigt glänser och jag har även hjälpt mamma måla lusthuset. Första badet i poolen är också avklarat, även andra badet. Brännan är bättrad och en hel del glass och jordgubbar har smaskats! Lite tråkigt att de blev så målnigt nu på kvällen bara. Jag är ledig imorgon så vill ju ha sol då.

Nu ska jag fortsätta se en film, kärleken checkar in, bra film . .

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0