Solglasögonens gåta

Jag har fått ett par nya solglasögon.. Tänkt att användas på lite party i sommar, tycker dom passar bra till just de.

Men det är verkligen svårt att hitta solglasögon man trivs i. Jag tycker att jag inte passar i några medan alla andra passar i alla olika modeller. Och de verkar vara många som känner precis som jag.. Varför är de så svårt med just glasögon ?

Jag passar inte direkt i dom här men jag tycker dom är riktigt coola party brillor så jag ska bära dom med stolthet ändå.





Kommentarer
Avsändare: Miche

shit vad alla köper nya brillor hela tiden asså =) ja köpte ett par innan valborg med d e nästa förstörda nu då jag tappa dom i golvet ett antal gånger, så ett tips, använd alldrig brillorna på fyllan Alx =)

2008-06-14 @ 23:09:11
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Dock är de endast då jag kommer använda dom känns de som :p jag har mina andra till vardags :)

2008-06-14 @ 23:14:15
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0