Student dag.


Jag vill verkligen ha den här kjolen. Helt underbar! Min plånbok vill att jag sparar men nu kan jag nog inte låta bli. Vad gör en kjol ?

Ska snart iväg och ta emot Eric när han springer ut sen på studentmottagning. Jag vill också ta studenten, igen. De var så jäkla roligt och nu när de var ett år sedan så känns de helt fel, jag känner mig gammal nästan. Man borde få ta studenten flera gånger !
 Var bara en snabbis till skolan idag och fick veta resultatet på Sten-tentan, den som var på ca 30 kompendier och tog ca 4 timmar att skriva. Varit väldigt orolig att jag inte skulle klara den men de blev visst 98.29% rätt, dvs 345/251 poäng. Så jag är mer än nöjd.
Är jag då inte värd kjolen ?

Kommentarer
Avsändare: Alltid lika allvetande Anders

Klart att du ska unna dig en kjol om det gick så bra! Att skämma bort sig själv är ju det bästa som finns här i livet :-) Jag tänker också fira ännu ett vg, fast kanske inte genom att köpa en kjol då.....ELLER!?... ;-)

2008-06-05 @ 20:56:59
Avsändare: Alexandra

Tack för medhållandet att jag är värd en kjol. Och jag tycker absolut du ska unna dig en kjol du med, nytt mode kanske?

2008-06-05 @ 22:22:12
Avsändare: Miche

fan va bra resultat Alx =) klart du ska ha en kjol!! sj fick jag bara 327 poäng men VG i alla fall så nu ska jag bara steka runt i Åtvid i 5 dar som belöning =) haha

2008-06-05 @ 23:06:20
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Systeryster

helt klart är du värd kjolen....

2008-06-06 @ 12:12:07
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0