Väl Godkänt

Jag har haft utvecklingssamtal idag med Torun om utbildningen. Jag fick VG på engelska tentan, hur gick de till undrar då jag ? Jag och engelska funkar inte sådär jätte bra.. Men de var kul, nu blev de VG på alla vårens tentor och bästa resultat på två utav dom. Hur jag lyckats med de förstår jag inte själv men nöjd, de är jag!

Hoppade över praktiken idag eftersom min hosta inte gett sig och jag knappt sovit på 2 nätter nu. Men har fått dunder medicin utskriven så jag hoppas på att de blir lite sömn inatt och praktik imorgon. Men hostan har dock tagit på kroppen, öm i magen och spänner och värker i huvudet. Fast dunder medicinen fixart!

Nu tänkte jag spela lite Guitar hero eller kanske kolla på Ensam mamma söker.. Hmm..


Jag saknar solen..


Kommentarer
Avsändare: Therese

Vars praktiserar du? Och vad har du för dig nu för tiden?

2008-06-12 @ 21:57:34
URL: http://www.entersten.bogspot.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0