2timmars pratande.

Risig som bara den åkte jag till Linnéa igår efter middag med 2 fullpackade väskor som innehöll mitt liv ungefär. Vi gick och handlade mat och började sedan fixa till oss lite.. Sedan dök även Emma upp och vi lagade och åt mat. Kyckling med pommes och en smarrig sås. Vi drack, pratade och hade de roligt. Melodifestivalen var igång medans vi fixade oss de sista och åt efterrätt..

De bar sedan iväg till tåget mot Gävle. Väl i Gävle gick vi till Jägarn och där befann sig Alex och Kalle. Efter en stund på jägarn gick vi vidare och hamnade på solo. Det var trångt, väldigt trångt, men vi hade kul !

Jag och Linnéa tog kl2 farväl till Emma, Alex och Kalle och hoppade på en fullpackad buss hem mot Tierp. Denna buss brukar vara väldigt seg att åka men vi pratade och pratade och vips så var vi i Tierp, kl03.45 typ..

Jag hörde även en livs levande fransman prata igår. Linnéa och Beru pratade på skype och Linnéa hade även kameran igång. Beru såg mig i bakgrunden och konstaterade att jag var "black". Hallå ? Jag som är blekfis och blondin blev helt plötsligt mörkhyad.  Jag tog detta positivt dock! Tar mina piller man ska bli brun av så bra tänkte jag..

Men nu kommer Haack snart.. Vi lär prata ut om saker och ting ! Och är de några som är bra på att lösa varandras problem så är de han och jag.. Han är en av mina bästa vänner !

image466
Emma, Linnéa & Alx, looong time ago..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0