Aldrig mer..

Jag känner att mitt val jag gjorde igår kväll om att duscha idag på morgonen istället var mycket mycket, hemskt mycket dumt.. Jag tror jag aldrig frysit så brutalt, de gjorde liksom ont. Jag ska aldrig mer låta detta ske !

Blev klar i god tid idag också..Åt precis frukost och kollade på hur alla svanar lämnade våran lilla sjö (som blivit av en översvämmad tämnarå). I Måndags hade vi 36 svanar, igår va de nog en 50st och dom låter förjävligt ! Men snart måste jag ut i regnet och åka till tåget och skolan. Hoppas de slutat regnat till eftermiddagen för då skall vi ut på stan och göra marknadsundersökning. Min lugg blir liksom helt krokig om de regnar och den lär ju väga upp den positiva bilden av mitt hår nu. Tss.

image496
Kan detta vara en av mina nya grannar ?

Kommentarer
Avsändare: Sara

Åh! Har du blivit kort och tunn hårig nu? Haha, nej tror nog du är jättefin fortfarande, må inte dåligt! Kram

2008-03-13 @ 11:36:43

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0