De gula jackorna.

Nu känns de att de är helg.. Slutade tolv idag efter en tråkig lektion i organisation. Funderar på att ta med mig en målarbok och vattenfärg till nästa organisation lektion : p  När jag kom hem var de massage dax. Behövdes verkligen nu! Så förhoppnigsvis har hon masserat bort de konstiga nertill i ryggen nu. Kan man få en bättre start på helgen än massage ?

På tåget hem idag hade dom extra kort koll. De kom några inspektörer och kollade biljetterna + legg. Jag och Sandra blev dock nervösa och rädda. Dom inger verkligen respekt! De är läskigt ! De är nog deras gula jackor tror jag..

Jag tycker folk är dåliga på att kommentera här dock.. Skärpning ! Ok, jag kanske inte alltid skriver så roliga saker men en liten rad kan ni väl försöka skriva ? 

Idag är jag glad..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0