FID3´s klassfest nr1

Okeij, vi möttes och åt våran pizza igår vilket var sjukt gott. Tror aldrig jag ätit sådär mycket utav en pizza förut. Vi gick sedan hem till Linnéa och pratade, fixade och sådär innan vi gick till Patrik och hans room mates som var lite sådär "top-notch" ( stavas? ). Vi hade iallafall jätte kul och mysigt. Vi var några tjejor som spelade ölspelet med ena room maten och vi fixade så att han drack de mesta, vi lyckades bra ! Några fortsatte ut sen, men jag, Linnea och Hannah var trötta och gick hem och la oss som många andra också gjorde..

Dom bodde förövrigt i en sjukt fin lägenhet, så nu vill jag flytta.. Frågade om inte Stefan vill bli sambo med mig, Han, jag och hans fru liksom.. Men, jag såg din tveksamma blick Stefan. Haha.  Någon annan som vill kanske ? : p De verkade så kul att bo sådär liksom..


Jag ska få massa kort sen så då blir de lite roligare inlägg här hoppas jag på : )


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0