Fingertopps-känsla.

Efter Sten-dagen igår så gick jag till Johannes och sen sov jag där. Fick då en hel timmes sovmorgon vilket var skönt och behövligt! Plus att de var extra skönt att ligga kvar och sova när han åkte iväg till jobbet. Tss. Idag hade vi ännu en Sten-dag, eller kanske Mr. Stone-day?  Fick alla kompendier och uppgifer jag kommer missa när jag är borta i ett fint kuvert med texten " Till Alexandra! LÄS! NJUT! Sten"  Jag ska verkligen njuta av att läsa dessa kompendier!

Idag är de nå fel i min rygg, så fort jag böjer mig eller bara när jag sitter så värker det i höfterna och ryggen. Och ilar ibland ner i benen också, det stör mig ! Men imorgon är det massage, underbart!

Denna smärta har dock inte stoppat mig, körde ett litet pass på crosstrainern duschade och färgade utväxten. Hmm, inte det lättaste jag gjort eftersom utväxten va ändra 2-3cm eller 0.5-1cm och de är svårt att se i nacken. MEN, det blev bra! Jag kallart fingertopps-känsla ..
image497
Älskade.. tss

Nu ska jag ta lite kvällsfika och mysa i soffan..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0