Fyndigt Mamma !

Jag tror att min Mamma tycker att hon är jätte rolig idag.. Hon hade nämligen gjort iordning två lasagner innan hon åkte iväg på möte. En höstlasagne som inte är något för mig och bror så även en vanlig lasagne också. När jag kom hem och kollade på spisen stog de "Lasagne 30-" på den ena och "Lasagne 50+" på den andra. På den andra stog de även dit skrivet ett litet slarvigt Tord. När jag bara såg den första fattade jag ingenting. Vadå 30-?  Men sen fattade jag, hon menade alltså åldrarna. Och eftersom pappa tycker han är så mycket yngre så kom hon väl på att hon skulle skriva dit hans namn på 50+ annars skulle han äta utav våran 30-.  Fyndigt Mamma !

I skolan var vi på studiebesök på konsument uppsala, så behöver ni hjälp med reklamationer och dyligt fråga mig.. Tss, nej nu tog jag i.. Men de var kul att få se lite utav vilka rättigheter man har som kunsument och hur vi som säljare ska agera sen : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0