GuitarHero

Nu sitter jag helt propp mätt och jäser i soffan. Syster och Tobbe var hit på påsk middag. Tårtan var nog godast, päronsplit, smask!

Mitt i påskmiddagen kom även slamsugaren.. De var lite kul, spännande och äckligt. Men nu funkar allt som de ska igen.. Inga översvämmade handfat.

Den övriga tiden har jag och Johannes nött GuitarHero, askul! Jag gillart skarpt!  Karln hade införskaffat sig ett xbox 360 och då lär man ju bara skaffa GH också.

Annars då, joo jag ska få en ny toalettstol imorgon eller på Lördag. Jag ser verkligen fram emot de. Hmm...


Godnatt : )

Kommentarer
Avsändare: Anonym från klassen

men en ny toastol är väl aldrig fel alx :) puss på dig

2008-03-21 @ 21:34:37

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0